Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee Limburgse bedrijven in race 'Slechtste Slogan 2019'

Geplaatst opdinsdag 3 december 2019 - 9:45

Twee Limburgse bedrijven zitten in de finale van verkiezing van de Slechtste Slogan van 2019.

Rijschool Rayactie uit Vlodrop en Fidus Makelaardij dingen mee naar de Blauwe Tegel, de jaarlijkse prijs voor de slechtste slogan.

Video: L1

Kale
De rijschool in Vlodrop probeert klanten lokken met de pakkende slogan: 'Je rijbewijs halen, doe je bij die kale.' De Maastrichtse makelaar heeft het met 'Wij verkopen uw huis, nogal Fidus' tot de finale weten te schoppen.

Video: L1

Concurrentie
De vakjury heeft tien finalisten geselecteerd uit ruim 300 inzendingen. De Limburgse bedrijven hebben stevige concurrentie. 'Keuzestress? Wij helpen je graag met een worst kaas scenario', zo luidt de slogan van een Amsterdamse kaasspecialist. Visbar de Zilte Zeemeermin uit Arnhem is geselecteerd met de slogan: 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin.'

Blauwe Tegel
Tot en met 8 december kunnen mensen hun stem uitbrengen op hun favoriete slogan. De winnaar van de Blauwe Tegel wordt een dag later bekendgemaakt.

L1
Deel dit bericht via
Overzicht
Uitgelicht
Pitlane, het autosportprogramma van L1

Iedere donderdagavond voorafgaand aan een Grand Prix te zien op L1 TV en de online kanalen van L1, waarin Xavier Maasen en Sem Caelen je bijpraten over de stand van zaken in het F1-circus.

Heb jij een vraag die je in een uitzending van Pitlane beantwoord wil zien worden? Stuur deze dan per email naar pitlane@L1.nl en misschien komt deze dan in de uitzending voorbij!

Kijk hier naar Pitlane
Uitgelicht
Tweede seizoen van Sofasessies nu te beluisteren

In de podcast Sofasessies nodigen Rian Moonen en Ruud Kleinen zichzelf uit op de bank bij getalenteerde en interessante Limburgers voor een goed gesprek. In seizoen 2 van de serie komen louter vrouwen aan het woord. Te gast zijn Joyce Spijker (schrijfster), Petra Dassen (burgemeester van Kerkrade), Elle Hollis (zangeres), Nienke Nasserian (sopraan en theatermaker) en Sandra Phlippen (hoofdeconoom ABN Amro). In de week van de bekendmaking van Topvrouw Limburg krijgen we een mooi en eerlijk inkijkje in hun levens.

Luister hier naar de podcastserie

Meest gelezen