Overslaan en naar de inhoud gaan

Pluimen voor aantrekkelijkste werkgevers van Limburg

Geplaatst opwoensdag 3 februari 2016 - 15:14

Hypotheekverstrekker Obvion, uitzendbureau Wiertz, appbouwer Kabisa, het distributiecentrum van Aldi in Roermond, communicatiebureau Imagro en netbeheerder Enexis zijn uitgeroepen tot aantrekkelijkste werkgevers van Limburg.

Ze kregen de meeste stemmen in een verkiezing van de Limburgse Werkgeversvereniging (LWV). De LWV wil met die verkiezing Limburgse bedrijven promoten onder jongeren.

Tweede stemronde
Er komt nog een tweede stemronde en uiteindelijk blijven er dan één groot en één kleiner bedrijf over. Die mogen zich dan een jaar lang het aantrekkelijkste bedrijf van heel Limburg noemen.

Bloemen en cheque
Eén van de regiowinnaars die woensdag bekroond werden is Obvion in Heerlen. De hypotheekverstrekker werd verrast met bloemen en een cheque.

Elke dag het belangrijkste nieuws in je mail?

Dat regelen we voor je. Klik hier

Tijdelijke actie: meld je nu aan en lees vier weken lang gratis de digitale krant

Deel dit bericht via
Het laatste nieuws in je mailbox
E-mail: 
Editie: 08:00 12:00 20:00
 

Meer informatie over afmelden.

Gerelateerde berichten

Obvion uit Heerlen verhoogt hypotheekrente
LWV: 'Meer nodig om prille economie te stimuleren'
Medtronic en Moonen Packaging aantrekkelijkste werkgevers
Samenwerking in Zuid-Limburg uitbreiden
Overzicht
Schrijf je in voor 'As ich mer danse kin'
Uitgelicht
Limburgse dansgroepen opgelet!

Je kunt een optreden winnen op De11devande11de 2019 én meedansen met een aantal artiesten.

De Sjeng Kraft Kompenei (SKK) organiseert een danswedstrijd voor Limburgse dans-groepen. De winnaar danst op het grootste vastelaovespodium van Limburg: de11devande11de op het Vrijthof in Maastricht maandag 11 november 2019. Samenwerkingspartners zijn SKK, de Muziekgieterij in Maastricht en regionale omroep L1.

Geef je op voor 'As ich mer danse kin'!
Mijn Limburgs Hart
Uitgelicht
Steun de actie Mijn Limburgs Hart

Hoe ga je verder na een plotse hartstilstand overleefd te hebben? Limburgse cardiologen gaan op bezoek bij hun patiënten om een antwoord te geven op deze vraag. L1 zendt van eind mei tot eind september wekelijks een indringend verhaal uit van een patiënt die op een of andere manier is geconfronteerd met plotse hartstilstand.

De actie Mijn Limburgs Hart heeft als doel zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar hart- en vaatziekten in Limburg.

Meer over Mijn Limburgs Hart

Meest gelezen