Steekvlam verpest voorbereidingen verjaardagsfeest

© SK-Media
Het had een leuk verjaardagsfeestje moeten worden bij een familie in Siebengewald, maar hun gaskachel gooide roet in het eten.
Na meerdere pogingen de kachel brandend te krijgen, ging het goed mis. Er ontstond een steekvlam.

Voorbereidingen

De familie was in de schuur van hun woning aan de Gochsedijk een verjaardagsfeest aan het voorbereiden, toen deze door de steekvlam plots in brand vloog. Bewoners ondernamen snel actie waardoor erger werd voorkomen. Niemand raakte gewond. Wel is er veel schade aan het dak en de schuur zelf.
De brandweer heeft nog even nageblust en de ruimte geventileerd.