Chantal Janzen irritantste BN'er?

Chantal Janzen maakt kans op de Loden Leeuw Persoonlijkheidsprijs voor de meest irritante bekende Nederlander.
De televisieprijs is een initiatief van consumentenprogramma TROS Radar.
Janzen doet in een reclame voor wasmiddelenfabrikant Robijn ‘alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je als beste moeder vooral de wasvrouw bent’.

Concurrenten

De Tegelse krijgt concurrentie van Roy Donders. Hij dankt zijn nominatie aan de Jumbo-reclame voor een Oranje-juichpak. Tim en Tom Coronel maken ook kans op de award met hun Allsecur-reclame, waarin zij een bibliotheek slopen. Verder zijn ook Gerard Joling en Jort Kelder genomineerd. Zij schitteren in een reclamespot van autoverhuurder Sixt. Ook Jeroen van Koningsbrugge staat op de nominatielijst vanwege zijn rol in een reclame voor webshop Overtoom.

Algemeen

De genomineerden in de algemene categorie Loden Leeuw voor meest irritante reclame zijn Fonq, Gaslicht.com, Specsavers, Hoyhoy.nl en Strato.
Op 5 januari worden de winnaars bekendgemaakt. Stemmen kan via de website van Radar.