Overslaan en naar de inhoud gaan

Marijke Helwegen hekelt reclamespot met Arie Boomsma

Geplaatst opdinsdag 19 januari 2016 - 13:23

Marijke Helwegen moet niets hebben van het reclamespotje waarin Arie Boomsma frisdrank aanprijst.

De Geleense had graag gezien dat de boomlange tv-hunk de Loden Leeuw voor meest irritante BN’er in een tv-reclame had gekregen. Die ‘prijs’ ging echter naar Adelheid Roosen, die reclame maakte voor een uitvaartonderneming.

Lopend over water
In een interview met weekblad Story spreekt Helwegen haar ongenoegen uit over het spotje met Boomsma: "Als ik heel eerlijk ben, vind ik Arie Boomsma de meest irritante BN’er in een reclamespot. Arie heeft een commercial gemaakt over een honderd procent natuurlijk frisdrankje. En aan het eind van het spotje loopt hij zelfs even over het water."

Daar kan de botoxdiva niet om lachen. "Wat een flauwekul! Hij kan me op deze manier absoluut niet overtuigen om dat drankje te gaan kopen."

Bekijk onderstaand het bewuste reclamespotje of zie de mediabox.

Youtube
Deel dit bericht via
Het laatste nieuws in je mailbox
E-mail: 
Editie: 08:00 12:00 20:00
 

Meer informatie over afmelden.

Gerelateerde berichten

Marijke Helwegen zingt kerstlied vol zelfspot
ANP
Marijke Helwegen opnieuw onder het mes
Video: Paradijsvogel Marijke Helwegen zingt bijzonder lied
Marijke Helwegen verkiest Hollandse regenbui boven vakantie
Overzicht
Uitgelicht
Meld je aan als kandidaat voor Kwizzele!

Wie heeft er zin in een spelletje? Je kunt je opgeven voor de leukste Limburgse cultuurkwis op tv en radio: Kwizzele! Test je kennis op het gebied van Limburgse kunst en cultuur, streektaal, geschiedenis, archeologie, streekgerechten, actualiteit en muziek.

Kwizzele is van maandag t/m donderdag op L1 TV om 17:00, 18:00 en 22:00.

Meld je hier aan als kandidaat voor Kwizzele!
Mijn Limburgs Hart
Uitgelicht
Steun de actie Mijn Limburgs Hart

Hoe ga je verder na een plotse hartstilstand overleefd te hebben? Limburgse cardiologen gaan op bezoek bij hun patiënten om een antwoord te geven op deze vraag. L1 zendt van eind mei tot eind september wekelijks een indringend verhaal uit van een patiënt die op een of andere manier is geconfronteerd met plotse hartstilstand.

De actie Mijn Limburgs Hart heeft als doel zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar hart- en vaatziekten in Limburg.

Meer over Mijn Limburgs Hart

Meest gelezen