Op de lijst van meest invloedrijke jonge mediapersoonlijkheden prijkt ook de naam van een Limburgse.
De 28-jarige Maddie Raedts uit Sevenum behoort volgens het Amerikaanse zakenblad Forbes tot de 30 meest talentvolle jonge ondernemers.
Rolmodellen
Raedts verkaste een paar jaar geleden naar Amsterdam en runt daar samen met Emilie de Tabor Influencer Marketing Agency (IMA). De onderneming van de twee vrouwen koppelt grote bedrijven aan online rolmodellen, zoals vloggers en Youtubers. Ze mogen bekende firma's als Albert Heijn, Unilever, Sony en Calvin Klein tot hun klanten rekenen. Er werken nu 45 mensen bij IMA, maar dat moeten er snel meer worden.
Op de medialijst van Forbes staan nog drie andere Nederlanders: Liam Tjoa en Tim van der Wiel van Snapchat-marketingbureau GoSpooky en Correspondent-journalist Rutger Bregman. De complete Forbes 30 under 30 is hier te vinden.
Elke dag het belangrijkste nieuws in je mail? Dat regelen we voor je. Klik hier.