Chantal Janzen gaat met haar magazine &C nauw samenwerken met dieetprogramma Weight Watchers.
Het magazine van de Tegelse blondine gaat de campagne #MyWhy ondersteunen van het dieetprogramma, zo meldt Nederlands Medianieuws.
Gezonder leven
Met de wereldwijde campagne, die op 26 december wordt afgetrapt, wil Weight Watchers (WW) mensen aanmoedigen om volgend jaar gezonder te leven. In Nederland gaat het dieetprogramma met &C samenwerken. Janzen gaat zelf ook met het programma meedoen.
Tompouce
"Het fijne van WW is dat het verder gaat dan de doelstelling enkel gewicht te verliezen", zegt Janzen. "Goed in je vel zitten is voor &C veel belangrijker en daarom hebben wij enorm veel zin om samen met WW aan onze doelstellingen te werken. Balans is hier het sleutelwoord. Voor ons betekent dat soms maar één tompouce en soms een extra blokje om of meer tijd voor jezelf."
Prijs
De glossy en het mediaplatform van de Tegelse tv-persoonlijkheid vielen onlangs in de prijzen. &C ging aan de haal met de PostNL Mercur Partnership van het Jaar.