Sauna in kelder vliegt in brand: twee honden gered

Door de saunabrand kwam de straat vol rook te staan © Track 88
De brandweer heeft in Kerkrade twee honden gered uit een huis waar brand woedde. Een sauna was daar in brand gevlogen.
Twee bewoners konden zichzelf in veiligheid brengen, zij zijn door ambulancepersoneel gecontroleerd omdat ze rook hadden binnengekregen.
De brand aan de Voorterstraat brak rond 16:00 uur zaterdagmiddag uit, toen er iets mis ging met de sauna in de kelder. Bij de brand en het blussen kwam de nodige rook vrij. De brandweer rukte met verschillende voertuigen uit, de vlammen waren na een klein half uur onder controle.
💬 WhatsApp ons!
Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht via whatsapp of stuur een mail naar redactie@1limburg.nl!