Vlammen slaan uit voordeur bij woningbrand Nederweert

De brandweer heeft, nadat het gaslek gedicht was, de woning geventileerd. © Nederweert24
De hulpdiensten moesten in de nacht van dinsdag op woensdag in actie komen voor een woningbrand in Nederweert.
Rond 2:00 uur ging het mis in een woning aan de Hoge Notte. In een meterkast ontstond brand. Volgens lokale nieuwssite Nederweert24 sloegen de vlammen door de voordeur naar buiten.

Gaslek

De bewoners van het pand alarmeerden de brandweer en wisten zichzelf in veiligheid te brengen. Ook de buren moesten uit voorzorg hun huis verlaten. Vanwege de brand raakte een gasmeter beschadigd. Er ontstond een gaslek, maar dat wist de brandweer met de netbeheerder te dichten.
Het huis heeft flink wat schade opgelopen door de brand.